Enviat per: gemma85 | Novembre 18, 2007

Visita a La nit al dia (Grup 1)

Futurs presentadors del TNFuturs presentadors del TNFuturs presentadors del TN

Hola juventut! Finalment ahir vaig aconseguir baixar-me les fotos que vaig estar fent el primer dia de la visita al plató de La nit al dia. No sé si m’ensurtiré de posar-les per aquí, sinó… s’accepten crítiques i propostes!!! xD Bé, continuo amb la super hyper mega feina que tinc (tenim, suposo, tot i que jo sóc de les que ho faig tot a última hora). CACAAAAA!! Tot el cap de setmana ficada en aquesta habitació, escrivint, badallant 😛 i renegant!

 Fins demà!

 Gemma.


Respostes

  1. Ho sento! Definitivament no tinc ni idea de com va això… He penjat les fotos a l’espai de messenger, així que fins que no pugui resoldre aquest “petit” problema les podeu veure allà. Xorry!!

  2. gemmaaaaaaaaa no et preocupis wapiii!!! ja he vist les fotus al teu space!! com molen jijiji
    un petonaaaaaaaaaaaaaaaaas!!

  3. ya está solucionado yaaaa!

    aixxxxx

    alex

  4. Bieeeeennnnnnn!!! Alex el meu salvador!! 😛 Definitivament m’apunto a les classes d’informàtica que la Patricia proposava!! jejeeje Ara, però, he d’aprendre com penjar la resta… Ai Déu meu!! No ho aconseguirem pas mai això!!
    Bexitusss!


Deixa un comentari

Categories