Enviat per: sibius | Novembre 25, 2007

Després de REC

Aquest és el vídeo que vam grabar després d’anar a veure la peli REC. Molta qualitat no té, però un telèfon mòbil tampoc dóna massa més de sí.

Apa, no deixeu de grabar.

Jordi


Respostes

  1. jajaja sou uns cracks!!! sí senyor!! quina enveja xo quin mal rollo. Bno, ja m’explicareu demà el final, que no es veu res.

    Vinga, un petó,

    Dani

  2. Ei això s’avisa! Que jo vaig marxar pensant que no faríeu res més! Sou uns cabrons!!

    Vagi bé!!

    Mariona.

  3. ajajajjajja q booooo el video!! encara estic ginyadaaaa!!!
    aixo s’ha de repetir, pero pujant fins l’atic i amb les cameres de la pompeu!! jiji
    sitoooooos

  4. Xènia, tenies tota la raó del món, sou uns frikies?? Què coi feieu?? Vaya tela!! No se us pot deixar sols, eh!

    Ptoooo

  5. Jo la vaig anar a veure ahir i está be la peli. Voto pq la Xenia sigui la primera en pujar a l’atic “cámara en mano”, ja que la idea ha estat seva 😛 .
    Apa, siau!

  6. Jajaja Vaya tela!! Como se os va la pinza!! Bueno ya me invitareis el dia que hagais el reportaje..

    PD: Por cierto yo apruebo la ultima propuesta. Xènia, pringas.. por bocas xDD!!

    Ta luuueee!!

  7. Ei Xeniaaa!! Jo pujo amb tu!!! Uueeee! jajaja stem tots bojos!

    Tabatha.

  8. jajajaj o i tant que pujo jo la primera!! (con un par!!!)
    sitooooooooooooooos


Deixa un comentari

Categories